trevlig helg

om ca två timmar så är jag barnvakt. ska åka typ vid fem så idag så hinner jag inte göra så mycket mera hemma nu. har inte pluggat så mycket, bara lite.. men måste bli bättre på de där att sätta igång, när man ska plugga. ska försöka äta lite innan och packa ner lite saker, ska sova hos mike ikväll. men jag hinner plugga lite till som jag ska göra nu strax, typ 30 min kanske..

när jag kom ner från övervåningen tidigare idag när mamma kom hem frå stan, hade hon tagit hem massa resekataloger. vet inte om hon planerar att hon ska resa eller alla vi eller vad.. alltid kul med resor, men kan vara lite svårt ibland, speciellt när det är mycket i skolan och om det är flera veckor.. man missar rätt mycket då speciellt när det är indelat i olika delkurser. är man borta två veckor från skolan så missar man en halv delkurs och får ta igen den terminen efter samtidigt som man har en ny hel kurs.. därför kan det vara lite svårt att resa just vid skoldagar.. :-/ men jag älskar att resa!  =). 

hoppas ni får en trevlig helg alla ni!
puss 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Precis ; )

2009-01-10 @ 21:40:38
URL: http://ejnersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0