bok

väntar på att hannah ska komma med en film hit som vi ska se. vet inte vilken det blir. ska äta lite innan också.

har kollat igenom vad mamma har för böcker som man kan läsa. tog en stieg larsson flickan som lekte med elden. läste hans bok män som hatar kvinnor förra sommaren som var väldigt bra, vill se den filmen också. men ska försöka läsa den boken nu under sommaren kan ju hoppas att jag hinner läsa ut den. den är på 630 sidor.. men det hoppas jag på iaf :d har läst en bok redan men lite mer som en fakta bok, studentlitteratur, som jag lånade av syster. den var väldigt intressant och bra. inte så jätte lång heller. 250 sidor typ. :) så här ser den ut:


rätt bra bok att läsa när man ska bli lärare. kan rekomenderas :)

tycker rasmus hade världens bästa kommentar om en bild i en katalog på flygplanet, som han trodde var mig. :) "linda bada"  hehe ska få se bilden på måndag när jag är barnvakt, eller i morgon om jag hinner innan jobbet, när jag ska svänga förbi med en skiva, som vi har gjort till alfons, som ska ha disco i morgon :)
nu ska jag ta och äta!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0