fredag

i morgon blir jag ledig för första helgen sen jääääääätte länge. jobbade ju varje helg de senaste 6 helgerna då det var skola tror jag och började med helger direkt efter skolan med när det vart lov då nu blir det en hel helg ledigt :)

ska på övernattning i morgon förbi ängsö typ. vet inte riktigt vart det ligger men vi kommer vara ca 25-30 pers. fem lag med sex st i varje ska det vara. blir mat och drickande och lekar verkar det som. jag fick uppdrag med att ta med två klädnypor och mike simfötter :) så det har vi ordnat.
 kommer även vara ledig på måndag så får tre dagar. de här fyra dagarna på jobbet har varit väldigt kaotiska och stressiga. typ inte hunnit fått lunch förens vid tre på dagen. plus att alla verkligen ska komma samtidigt.. :/

nej nu ska jag dra hem till mike för har hämtat lite saker här hemma som kan vara bra att ha.
ha en trevlig helg!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0