hamnfesten fredagen

lägger upp lite bilder på förfesten hemma hos hannah, som var på fredagen när det var hamnfestival.






 

 
de var från i fredags det! glömde kameran i lördags så då vart de inga bilder.

det som har hänt för övrigt i slutet på förra veckan är hamnfestivalen då, jobbat och jobbat. hunnit med kvällsdopp i bresse och solat lite igår å lite idag. har även varit barnvakt. nu återstår 6 arbetsdagar i rad, sen en ledig dag eller två sen åter igen jobb i 10-11 dagar på raken. ingen vila här inte.. ska även bli husvakt åt min syrras hus med från söndag till tors eller fredag. sköta om katten och kaninen plus alla blommor. ska försökka bada i poolen där då också :)

i morgon ska jag städa, ska även till min farmor som fyller år! så nu ska jag lägga mig! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0