helgens övernattning, lite galet :)


en gren var med ballonger som man skulle bygga som ett torn på höjden, vi vann den grenen :)


stugan :d


långbord med lunch


vollyboll tävlingar var det med :)


lite äventyr på kvällen, skulle ner å bada men vi kom aldrig fram :P

  
lite kvälls bilder en del lite knasiga...

 
mitt köra blåa lag. vi kom tvåa allt som allt. vi var fem lag och rött lag vann bara med 1 litet ynka poäng före. :/
men vi vann alla dragkampsmatcher. helt ofatbart egentligen. vi och lag rött som vann alla matcher i draglamp tills vi blått och rött lag mötte varandra, var det tre tjejer och tre killar i lag blått och rött. Resten av de tre lagen hade FYRA killar och två tjejer. alltså var vi två lagen med flest tjejer starkare. å mitt lag allra starkast. fattar egentligen inte hur vi kunde ta de lagen, för en del var lite biffiga och muskliga av sig kan man säga. men ni kan få se en liten bild hur det såg ut i dragkampen :)

 det var våran andra match tror jag och jag skrek och skrek de sista fyra matcherna. "DRA, DRA GÅ GÅ". alla i laget tyckte jag lät som en kille typ :P

för övrigt var övernattningen väldigt skoj. jag kunde ha druckit lite mer för vart inte så mycket för mig. vart betydligt mycket mer för mike istället, så han missa hela kvällen typ. men alla tävlingar var roliga och trevliga människor. lite blod vart det från min sida bara, men var inte så jätte farligt! var nämligen så att en fotboll kom farandes på johannah mage och upp direkt på min näsa. gjorde inte direkt ont men obehagligt och hatar när jag gör illa min näsa. så jag började blöda näsblod, som jag aldrig har gjort i mitt liv typ, förutom två gånger. kanske var på tiden nu. :P

för er som vill se mer goa och knasiga bilder så kan ni se de på min facebook ni som har den ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0