torsdag

ska nog ta och uppdatera här känner jag. var en hel vecka sedan!

Har inte riktigt haft tid att skriva här. just nu bor jag i min äldsta systers hus. de är på semester, så jag och mike är hus och djurvakt. de ska komma hem i morgon, så då åker jag hem till mig en natt.  har bott här sedan söndag, därför jag inte riktigt har hunnit skriva nått, har jobbat sedan fredags i ett treck kommer hem sent när man jobbar till sex. saker som ska fixas här alla blommor som ska vattnas ute som inne, laga mat, djuren, poolen å det. har haft besök varje kväll också. i måndags åt vi pizza här med hannah på kvällen vid halv åtta åtta typ.. jobbade i uppsala då också så kom hem rätt sent. i tisdags så han jag precis hem och vattna, laga mat och duscha sen kom sandra och klippte mig och min andra syster. igår så hann jag inte heller så mycket. hann hem och vattna å de men hannah fick laga maten. vart tacos. skulle ner en stund på terassen på joar sen tänkte vi, och det gjorde vi. vart inte så länge gick därifrån typ halv tolv. var där lite över en timme bara. sen idag har jag varit ledig så det har varit skönt :) men vääääldigt tråkigt å dåligt väder. kommer ju jobba många många dagar i rad nu efter helgen å då kommer det säkert vara jätte fint väder igen som man jämt missar när man jobbar. men idag har jag iaf tagit det lugnt. kollat på björnbröder, varit på stan och köpt sista doppresenten och var även till mormor där vi spelade kort och fikade. fick reda på en tråkig sak då också. att mammas kusin precis har dött bara 45 år gammal. :(

ska väl ta och laga lite mat nu snart. sen får man se vad som händer och sker. spela lite wii kanske. :P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0