tuggummi eller kula?

När jag och hannah kollade på changeling i fredags hade hannah köpt med sig lite godis. De två stora röda kulorna trodde vi var tuggummi men det kan det inte vara höll på att gnaga, suga försöka bita igenom men inte lyckats efter 1,5 timme typ. as hård, tuggummi brukar ju vara ihåligt när det är sånna där stora men inte den här om det nu är tuggummi. måste vara någon evighetsprojekts karamellkula. :)


 
hannah som latchar lite :P så där såg det ut efter 1 timme typ.
kom aldrig igenom utan kom nya färger hela tiden! ser ut som ett öga :P :)

hade för övrigt sett changeling förut med mike på bio, men hannah hade inte sett den å jag ser den gärna flera gånger. tycker den är väldigt bra. skit arg och ledsen när jag gick ut från bion, inte lika mycket tårar nu när man såg den andra gången.

nu ikväll efter jobbet så har jag varit på bio med hannah :P vi såg män som hatar kvinnor. trodde inte alls det skulle vara något folk där men det var fullsatt, tur att vi kom då när vi kom annars hade vi inte sett den! den var riktigt bra, hade ju läst boken innan så visste ju en del som skulle hända, men ändå spännande :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0