blåbär :)

inte skrivit på ett tag igen. får uppdatera lite nu istället.

I måndags så var jag och mike barnvakt. på dagen först var jag barnvakt åt astrid här hemma. vid kvart över fyra var vi hos alfons och rasmus och var barnvakt där till elva på kvällen.

I tisdags jobbade jag, efter jobbet hem och fixa allt här hemma eftersom mamma och pappa har varit borta på semester. klockan åtta på kvällen sen åkte jag upp till skogen för att plocka blåbär helt ensam, med alla myggor. va där typ 40 min drygt. efter det åkte jag hem och bakade på det blev så här :)

 
smeten med bären.                                                          kakan färdig, blev i rutor :)

fick lite över också som jag åt dagen efter till min vaniljyoghurt as gott kan rekomenderas! ;P

jag gillar verkligen blåbär :)

I onsdags så jobbade jag också, efter det hem och sköta allt som vanligt och hade hannah och jerka här på besök och åt kvällsmat :) väldigt trevligt!

I torsdags så jobbade jag då med! när jag kom hem hade jag med mig hannah ut då med. mmin syster var även här så vi grillade jag, mike, hannah, erica, rickard, fredrik och astrid, men hon åt inte:P spelade även kort sen hela gänget. mike vann med fem ynka poäng över mig, och rickard kom verkligen sist.. :D med typ dubbelt så mycket mer poäng än vad alla andra hade..:p

Idag har jag jobbat hela dagen, är som en bastu inne på jbbet asdrygt.. ikväll har jag inte gjort nå spec vart lite med astrid och läst lite :) läst ganska mycket för att ha haft fullt upp de här dagarna. började i måndags lite på dagen sen har jag bara läst lite varje kväll å är redan på 170:ionde sidan av 630.. nästan en tredjedel klar.


I helgen blir det jobb då med. sista helgen innan jag får riktigt lov på en helg. har jobbat alla helger sedan jag slutade i skolan. alltså 6 veckor i rad som helger om inte mer..
nej nu ska jag läsa klart kapitlet sen sova kanske :P
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0