10 juni

hej alla glada :)

Emelie lamineringsmaskinen köpte jag på clas ohlson i uppsala. fanns två olika :) finns nog kvar, lycka till!

idag har jag jobbat. vi var tre stycken, för vi har en praktikant just nu i tre veckor.. i morgon blir jag ledig, men då ska jag städa det sista plus hämta min dator. får se om jag behöver försäkring om det inte var med skickat, för då får jag åka till västerås för att köpa det. vill ändå till ikea och kolla så.. :P jag ska även hjälpa mike att titta ut ett par glasögon. vi var in på en synoptik igår och bokade tid idag. kunde inte följa med idag då eftersom jag jobbade. men han behöver iaf glasögon.. hade tydligen jätte dålig syn. visste att han såg dåligt men inte så pass mycket trodde jag inte. de sa typ att han egentligen inte borde få köra bil med sin syn.. så det ska bli kul att testa ut snygga par till honom. :) någon måste ju passa :D vill egentligen ha glasögon jag med, typ som läsglasögon.. lite så där att variera. tycker det är så fint. blir lite som en detalj. :) men har inte kollat min syn. tro dock inte att jag ser dåligt. för kan se liten text på rätt långt håll så borde inte vara någon fara... :P har ioförsig inte kollat synen sen jag var 16 då man skulle få övningsköra..

i morgon blir även astrid 2 månader. hon var i tidningen idag med :) hon har börjat skratta också, så söööt :) å vem ska bli gudmor då.. ;P jo JAG :D:D:D :) hihi :p

 
kortet är ca 1 månad gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0