1:a juni

Har grillat ikväll med :) väldigt gott. enda problemet är flugorna som ska störa sin måltid. när mamma hade ätit upp så var det 10 st flugor på hennes talltik bara plus massa andra runt omkring.. :S as drygt och jobbigt. Idag har jag varit ute en hel del och försökt att plugga lite. får se hur det kommer att gå, väldigt mycket att lära in, sen vet man ju inte om det är rätta svaren man har heller.. en hel del att lära in fortfarande och repetera allt som man tränat på nu och för länge sedan. bara två dagar kvar som man kan vara hemma och plugga. längtar egentligen väldigt mycket till torsdag men ändå inte. vill inte ha bara för då är det fyra timmar som man ska skriva tenta. men längtar tills den är över, då det blir sommarlov, kommer gå ut och äta med mitt arbetslag som en lunch, sen ska jag shoppa lite efter det iaf och längtar även tills på kvällen på torsdag då det är japansk tv show :)

det är redan 1:a juni, tyckte nyss att det var början av maj å så är det juni nu! hur snabbt kommer sommaren gå då egentligen? undrar om det blir en fin sommar eller bara regn å tråkigheter. jag kommer inte ha så mycket ledigt iaf, kommer jobba hela hela sommaren, typ 11 veckor.. men nån dag är man ledig och jag måste till grönan!

vill att klockan ska bli 8 då är det shrek :) diggar åsnan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0