20 juni = födelsedagar!

midsommar igår :) det var trevligt hela dagen!!! först hos anna på lite lunch och efterrätt :) sen vidare till husby-sjutolft, där vi köpte lotter, dansade. jag dansade bara en låt. det var små grodorna med rasmus och eve.. vi fikade och åkte traktor och vagn. efter det drog vi hem och han se en film och äta innan vi bar hem till louis och jeppe. mycket trevligt och lite lekar. vart väldigt mycket skratt också :) på kvällen när jag och mike ska dra hem så har han så ont i sina vader typ kramp så vi beställer en taxi. ringde 20 i tolv, den sa då 20 min som den skulle komma på. 5 över tolv orkade inte jag vänta längre när man stått ute så ringer vi igen, då säger det om tio minuter är den där. aja tänkte vi men klockan går och går. halv ett så säger jeppe men sov här då. så då bestämde vi oss för det och mike ringer och avbeställer taxin. hon som svarade då verkade helt borta och typ visste inte att vi skulle ha taxi som om de hade glömt oss.. dåligt tycker jag!! men vi fick en bra sovplats och jag vaknade kl 8:00 hur pigg som helst. ligger vaken till kvart över nio sen blev jag lite sömning igen, så halvslumrade till lite över tio.

just nu ska jag göra mig i ordning för födelsedagsfirande! Pappa fyller år, isac och alfons fyller även dom. evelina fyller om en vecka och jag har namnsdag idag :) så vi ska till vronkan halv två. ska hämta upp mormor innan, sen blir det lite kalas. :) får se om det blir badande i poolen. lär ju bli vattenkrig iaf.. blir det alltid.. :) studsmatta vill ja hoppa med :P

hoppas alla hade för övrigt en bra och en glad midsommar! bestämmde igår också att den första augusti min lediga helg och dan innan jag fyller så ska vi till grönan ett gäng :) super!! de ser jag fram emot :) jiiipppiii :D (Y).
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0