bär

  
lite sommarbär som är goda :) det är en del av sommaren som gör att den är så bra!
tog smultron från mitt lilla smultronsland som blir bara mindre och mindre för varje år.
men hittade både idag och igår några stycken :)

idag har jag varit ledig från jobbet, vilket var lite skönt när det var så fint väder! har varit ute idag och har fixat poolen. fick lite hjälp av pappa men mest hjälp av mike. kan säga att jag verkligen hatar myggor. det är det värsta med sommaren alla insekter! när vi satte upp poolen så var vi både i solen och i skuggan, var vid fem tiden typ, så en del träd skuggade. Mike fick 21 st myggbett på ryggen bara! han hade tröja på sig så de bet igenom tröjan på han. sen fick han en hel del på armarna, benen och i ansiktet med. dessutom fyra st i nacken.. jag fick inte lika mycket som tur var.. en fick några jag med genom kläderna. tycker synd om mike nu, som det kommer klias på ryggen.. :S

i morgon kommer astird och erica så då ska jag vara barnvakt åt henne på förmiddagen. erica ska hjälpa pappa med lite balar..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0