barnvakt :)

såg i tidningen i morse att det är säsongsavslutning på lost ikväll. har redan kollat klart på den säsongen.. vääääldigt spännande :) gillar verkligen de programmet fortfarande. tycker det har blivit lite bättre nu den säsongen som är nu än förra nästan.. har även kollat klart på prison break.. nu är den serien slut, kommer aldrig mer fortsättas bygga på den. visste på nått sätt att det skulle hända redan i första säsongen.. ett bra men ändå dåligt slut. ska inte säga för mkt om någon följer. sista avsnittet var efter fyra år. finns en film typ kommer inte ihåg vad den hette med typ the break eller nått som handlar om de fyra åren som man inte fick se.. den har jag kvar att se, men det blir nog av snart.. så fort jag träffar mike :)

om en timme ska jag in till stan och gå runt på stan med astrid. ska vara barnvakt åt henne medan erica ska ha en tid hos tandläkaren.. så ska ta å göra mig iordning nu, klä på mig och sminka mig lite..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0