min nya dator :)



  
det här är min nya dator som jag har hämtat ut idag. väldigt nöjd. väldigt fin är den också :)

har fått reda på salstentan som vi skrev förra torsdagen. klara den bra. fick 41 av 44. så kom upp i totalt 71,5 i hela språkdelen och vid 65 får man vg. så nu har jag vg i språkdelen och i mattedelen. :) jätte glad och nöjd. trodde inte jag skulle få det alls, huvudsaken är ju att man får godkänt och klarar sig. syns ju ändå inte sen när man söker jobb vilket betyg man har fått. tycker faktiskt den här kursen har varit väldigt roligt också, så kanske därför man har fått bra :) nått man tycker är intressant. i höst blir det samma kurs fast svårare. blir b-kursen. men först lite sommar :D

ska jobba i morgon helt själv... har ju dom på kontoret å sånt där men själv i butiken, så hoppas det går bra allt.. efter jobbet vid halv åtta så har vi bokat bord på vita elefanten där vi ska äta med veronica och co. fira skolavslutningarna lite :)

men hejsvejs så länge!
puss


Kommentarer
Postat av: Anna

vilka poäng fick du inte? :P grattis!

2009-06-12 @ 16:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0