onsdag

snart så är det midsommar! :) på dagen så ska vi fira anna som fyller, sedan till husby-sjutolft där även mina syskonbarn kommer att vara. blir lite dans runt midsommarstången, kanske inte jag men alla andra.. kommer väl köpa lotter som vanligt plus åka traktor och vagn. fikat får man inte glömma heller. :) på kvällen lutar det år ett håll.. vet inte så mkt info ännu. men blir väl lite drickande iaf. lördagen är jag ledig, då fyller pappa, isac och alfons år, plus att jag har namnsdag! alla samma dag. så det blir firandet av de tre plus evelina som fyller en vecka senare. hoppas det inte regnar då för då kan vi bada i poolen, ha vattenkrig och hoppa studsmatta.. :) bra att det blir hemma hos vronkan...

har jobbat idag, fick sluta tidigare för ska öppna i morgon istället. skulle egentligen bara vara på jobbet mellan 13:00-15:00 i morgon om info om GE, men måste hoppa in för min kolegas skull.. men slutar ändå tre. stänger tydligen tidigt dan före midsommar. har hunnit med lite städning efter jag kom hem från jobbet och en liten promenad.. fick erbjudande om skjuts då på en hoj, men jag sa nej! :D

nej nu ska jag packa lite väska som jag ska ha med mig till mike över helgen. alla presenter, kläder. alkohol, skor ja en del så bäst att sätta igång! :P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0