sommar???

vart har sommaren tagit vägen?? kan det inte bli lite varmt och soligt igen.. å härliga sommar kvällar som denna bild.

bilden är dock inte från sverige men.. det är ju fin sommar kväll och varm iaf..
händer ju i sverige med! :)

idag har jag för övrigt jobbat, krånglat jätte mycket och ringt i ett kör. känns som att jag har varit i en växel mer idag.. i morgon blir jag ledig ska bli skönt. måste jobba på onsdag när jag egentligen skulle vara ledig och på torsdag, får se om det blir hela den dagen eller bara halva typ.. vart så sugen på att baka när jag kom hem från jobbet när jag avr hos mike. ingen ide att börja nu, får se om lusten är kvar i morgon.. annars hoppas jag på fint väder i morgon. :)

dessutom är det mitten av juni nu.. måste börja blii varmare och lite mer sommarväder nu. skit och tråkväder i mer än en vecka..

ha en bra kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0