tenta i morgon

Imorgon gäller det! försöker att plugga men går inte alls som jag vill, vet inte ens om jag kan allt. Har inte hunnit plugga så mycket än heller vart inte så mkt igår heller.. har fått lov att storstäda en del :S å fixat en del annat. ska försöka plugga lite till idag iaf :p sen sova tidigt för ska ju skriva provet kvart över åtta i morgon bitti.
fick ett samtal igår angående min dator. min är helt sönder, går inte att göra något åt den så jag ska få en ny med självrisk på 500 spänn och köpa en ny försäkring. men typ samma dator lite bättre hårdisk men mindre tum. nu får jag en hp med 15 tum istället för en packardbell med 17 tum som jag hade. väntar ivrigt på att få den :)

nej nu ska jag laga mat :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0