städdag eller?

idag har jag hunnit med storstädning av badrummet här uppe i morse. tog 2,5 timme drygt.. efter det varit i stan och varit på jobbet i 2,5-3 timmar för lite data info om det sista. ska även det i morgon med. efter jobbet så åkte jag och hämtade upp mike för att åka till nallens leksaker och köpa presenter till isac och alfons som fyller 7 och 6 år den 20:e juni. även då min pappa fyller och jag har namnsdag :). nu ikväll har jag hunnit med att städa köket med mamma. jag har torkat alla luckor, utsidan och insidan, dörrar, kyl och fyrs och lite väggar... mamma har tagit det andra.. men det tar tid. i morgon på förmiddagen ska jag ta badrummet där nere, som är större än här uppe så de lär ju ta 3 timmar minst...  efter det ska jag till jobbet som sagt. ska försöka hinna upp till mormor också någongång där.. och få mike med till optikern medans det är lite billigare.. efter det ska jag träffa tette som jag inte har sett på evigheters evigheter. tror det är höstas senast när vi festade i uppsala med hannah, mike, jerka, tette och jag och elin tror jag hon heter. skit kul hade vi i alla fall. måste träffa hänne nu innan helgen då ska hon resa till spanien och avra där ett tag. så får inte träffa henne på hela sommaren sen.. det är mina planer för morgondagen!

bjusar på lite bilder idag med :)

  
det är bland det här jag handlade i torsdags...

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh var har du köpt lamineringsmaskinen? för det är väl en sån? ;) kram

2009-06-10 @ 15:29:21
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0