Midsommarbilder

Tänkte visa lite bilder från midsommar.. :) skulle ta kort på kvällen men då hade jag inte kameran med mig och dagen efter vid firandet av födelsedagar men då hade jag kameran med men inget kort togs.. :/ så det får bli från dagen på midsommar..


Enda dansen jag dansade med eve och rasmus.
små grodorna :)

 
Midsommarstången :)

 
Mera dans                                                                                    En slankan dit, å en slankan hit, å en slankan ner i diket!

      
 Jag,   jag mike och astrid, men har döljt astrids ansikte.   Astrids söta sommar skor :)

just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och kollar på bäck. Har jobbat tidigare idag i uppsala. Det är väl det som jag har haft för mig idag. Igår kväll kolla jag på filmer med hannah och mike. två filmer hann vi med. Sen när hannah åkte hem så kolla jag ock mike på sista prison break. :D puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0