fredagen den 13:e mars

otursdag den här månaden med.. inte häntnått än så länge, vill inte att det ska hända nått heller. för min mor och far åker just nu hem från lanzarote.. sitter på planet och ska troligen landa om 1-2 timmar.. har redan gått en vecka för dem att vara borta.. skit fort, har inte alls känts som att det har gått en vecka..

har varit i skolan idag, tycker de var väldigt intressant och kul på första lektionen. andra var givande den med men inte lika mycket praktiskt.

ska kolla på let´s dance snart och packa lite för i morgon.. jag ska nämligen till romme då med mina käraste flickor och pojke.. :P hehe jag, mike, hannah och eve ska dit. :) det ska bli riktigt trevligt och skojigt tycker jag.. bara jag inte skadar mig.. har inte åkt skidor på 6 år. :/ så det visar sig hur det går. är lite små nervös. får inte bryta något för då skiter sig allt i skolan, hemtentan som kommer snart och bara få dagar att skriva sen allt obligatoriskt sedan, plus jobb..

så ligger det till!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0