go morgon!

Har nyligen vaknat. eller för en halvtimme sedan. har kollat lite saker på datorn..
mike ligger fortfarande och sover. min dag idag är tänkt att städa för det blev inte av igår.. så det måste göras. sen tror jag det blir lite filmer och kolla på serier här hemma :D.

igår var vi hemma hos hannah på kvällen. riktigt trevligt var det :). vi spelade lite spel först hur fan visste du det. hannah och mike låg bäst till då. de var duktiga, medan jag och emma låg lite efter men inte mycket. :) efter det så började vi sjunga lite singstar, körde fem olika; disney, schlager, 90-tal, pop och leggends, tror jag att vi körde.. vann några låter men förlorade även några låtar. men kul var det. roligast med schlager för de kan man behöver inte titta på texten typ :P
disney var lite kul andra gången vi körde den.. efter förfesten så skjutsade jag ner brudarna ner till torget för de skulle ta ut pengar och gå på joar. jag och mike åkte hem.. hoppas att ni hade kul =).


tyckte den här bilden var lite rolig :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Fast vi tog ju igen vårat "efterliggande" i spelet på singstar istället :) Tack för ikväll, det var trevligt :)

2009-03-07 @ 23:26:54
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0