kväller

idag fyller min halvsyster år :) och en har födds.. :P

har för ett tag sedan kommit hem från träningen. handlade lite efter, som bröd så man kan ha frukost i morgon :). är ju bara två dagar kvar tills mamma och pappa kommer hem. har gått så fort.. fast de kommer ju mer mot natten till lördagen. å på lördag ska jag åka skidor :D skiiit länge sedan.. hela 6 år sen nu tror jag.. ojoj.. vill inte skada mig bara.. inte så bra nu när de kommer bli en hemtenta snart och sen en helt ny kurs man måste gå på allt.. ska ju även börja jobba lite så, jag får inte bryta något..

jag får kanske reda på tentan i morgon, får vi se hur det har gått.. hoppas verkligen att jag klarat mig..
puss

Kommentarer
Postat av: Anna

lycka till!!! hoppas tentan gick bra!!!

2009-03-12 @ 09:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0