lördag

just nu sitter jag å väntar....
annars idag har jag varit hos min mormor. har hjälpt henne med att frosta av frysen och städade av lite i badrummet. efter det så åt vil lite mat och lämnade tidningar och plastflaskor och liknande till sortering där de hör hemma. därefter tog vi några parti maja. jag förlorade mest.. :( men det gör inte så mycket. :).
har även träffat kadri en liten stund på stan över en fika. det var trevligt! har inte träffat henne sen i höstas..
jag har även hunnit med två lost avsnitt efter det. :)

i morgon ska jag hem, mike ska med mig, ska ta en sväng förbi en loppis också hehe:P efter det ska jag tvätta av min bil utvändigt och lite snabbt invändigt med. ska lämna in min bil på måndag. abs-bromsknappen lyser ju.. och jag måste lämna den då jag egentligen borde skriva min hemtenta som jag får på måndag och som ska vara inne på onsdag. har inte en susning vad det handlar om så det gäller att hitta i böckerna det som ska vara med sen.. jag är rent uta sagt skiiiit nervös för den tentan.. skönt att sitta hemma iaf. men känns som att man har glömt lite hur man ska lägga upp det och skriva eftersom man inte har skrivit en hemtenta på några veckor nu.. snart 10 veckor, så jag hoppas det går bra iaf.. bara jag klarar migså blir jag nöjd... snart dax att söka ny kurs inför hösten.. då åste man ha minst 22 poäng från den här kursen avklarad.. men har ju inte ens gjort 15 poäng ännu men snart så.. börjar även en ny kurs på torsdag, nu blir det svenska och lämnar matten, är jätte nervös för hela den delen. känns som att det kommer vara så mycket och massor av uppgifter. kommer vara så mycket med jobb och sånt med.. så jag kommer va stressad och panikslagen till 1000. 

hoppas alla får en bra kväll!
puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0