morgon..

nu har den kommit.. :P :)färdis har legat i sängen och sovit inatt med oss.. han låg lite på golvet med, under mitt bord.. även nisse låg i sängen.. mysigt mysigt :)

vet inte hur jag ska göra, om jag ska ta min eller pappas bil ikväll in till träningen och för att handla lite bröd och frukt å sånt.. min bil är jag inte säker på om jag verkligen får stopp på den  och kommer slira mkt antar jag.. men pappas bil är en skåpbil med ingen backspegel bara sidospeglarna, inte så bra heller i de här vädret.. och dessutom är jag inte lika van med den bilen heller.. känner ju min bil bra, men vill inte hamna i något dike.. :/ :(

 
nisse och gissa gillar att ligga i fönstret då färdis var borta.. ligger i ett varsitt köksfönster..

ska snart ut med färdis, vet inte om jag ska fixa den där lektionsplaneringen före eller efter..??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0