:P

just nu sitter jag och väntar på att sveriges värsta bilförare ska börja :). har varit i skolan idag för att kopiera lite litteratur tills nästa kurs, som är språkdelen.. ser verklgen inte emot den.. har å¨ngest nu igen som jag hade innan man började i skolan igen efter jullovet.. känns som att det ska bli så svårt, jobbigt, intensivt och massa att göra.. ska ju börja jobba också, så vet inte hur jag ska hinna med allt riktigt.. mkt hemma som ska göras med mot våren påsk å sånt..  hade även en lektion sen, där vi diskuterade mest.. va rätt kul å slappt på lektionen.. han är rätt rolig den där häeger.. :P

ge mig sommar nu!!!!!!!!!!!!!!!

bilder från kreta :) vill ha varma sommarkvällar och sommardagar nu tack :)

puss

Kommentarer
Postat av: Anna

vad kopierade du? :P

2009-03-19 @ 20:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0