söndag

jag är så arg på min dator. varför ska den alltid strula tills då jag har några uppgifter som är viktiga att skriva och kunna skicka in??!!!!. den är helt paj, så blir tvungen att skriva på min mammas dator i morgon, tis och onsdag.. vill ju egentligen ha min bärbara, men får lov att ta mammas stationära. tur att hon köpte en ny i vintras så den inte är så seg, som den var innan.

idag har jag tvättat bilen så den är fin och ren. men det har blivit typ ripat på ett ställe, måste ha varit någon liten sten eller något som rispat upp lite på ett ställe när jag tvättade med svampen.. min bil är ju redan så mycket förstörd.. flera som har öppnat sina bildörrar på mina sidor.. dessutom så är det några stenskott och nu de här.. :/

ska kolla på wipeout om en timme, därefter sanningens ögonblick kanske för beck har jag troligen sett men vill se den med, men behöver lägga mig i tid.. ska upp typ kvart i åtta för att äta lite frulle och klä på mig innan jag ska börja med hemtentan som man får kvart över åtta. vill verkligen att den ska gå bra är sjuk nervös... :S
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0