tandläkaren

idag har jag varit bland annat hod tandläkaren eller tandhyginisten eller vad hon nu är. allt gick bra. inga hål i tänderna alls, inte ens början till ett hål :) undrar hur länge man kan klara sig utan ett hål egentligen. tog lite bilder på tänderna för att se om den sista visdomstanden skulle komma upp. den dyker nog upp snart verkar det som. fick även lite råd hur jag ska göra med tandtråd, de bästa sättet för oss som är yngre tydligen. så ska försöka bli bättre på det. tycker det är så svart med tandtråd, men det kanske är för att man lätt ger upp för att det inte går så bra. men ska köpa någon annan sort sen. köpte present till min syster efter besöket hos tandläkaren. hon fyller om nio dagar.

fattar fortfarande inte att jag är så trött hela tiden. när jag va hemma hos mike och väntade på att åka till tandläkaren så sov jag typ nästan två timmar.. :S ändå sov jag hela natten. la mig efter beck och gick upp vid åtta.. borde inte den sömnen räcka?

det är jävligt kallt här hemma, fryser hela tiden, fast man har tjocka tröjer på sig. spelar ingen roll typ, fryser ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0