torsdag

just nu sitter jag och ska kolla på sveriges värsta bilförare.. bara tre kvar.. hah undrar vem som åker hem borde vara anitha om hon inte klaantar till sig för gurkan och röda kepsjocke e faktiskt inte sååå bra om man säger så.. men de är roliga att följa.. :)

har inte skrivit på länge eftersom jag har haft fullt upp med att sitta och skriva tentan.. skickade in den igår lite över nio.. jag hoppas verkligen verkligen att jag blir godkänd.. men tror inte jag blir det på alla områden. är nämligen 6 områden och måste bli godkänd på varje område för att klara hemtentan.. får man bara godkänd på fem delar så måste jag kompletera den sista delen på en vecka.. samtidigt man kanske har salstentan då..

idag har jag varit i skolan för information till nya kursen som är språk. en del att ta in plus mkt nya begrepp.. efter skolan åkte jag direkt till enköping för att spika sängar.. det var kul och det tar tid att lära sig allt.. känner lite press nu för att jag ska lära mig allt.. även johan tycker tiden verkar knapp.. men jag hoppas på det bästa.. kommer vara mycket i skolan samtidigt så jag får göra det bästa jag kan av båda delarna. mitt liv privatliv vet jag inte hur det kommer bli.. mest sova och plugga på skolan och skaer på jobbet.. så får se hur social jag kan vara.. kommer typ vara så i två till två och en halv månad.. ska till jobbet i morgon med.. ska fortsätta spika sängar och lära mig lite om datasystemet..

nej nu ska jag fortsätta att se. :) och i morgon fyller min älskling år :) hiihi..
puss

Kommentarer
Postat av: Anna

spika sängar? inte skruva?

spännande med jobb...

du kommer lära dig begreppen som en dans, den kursen var buslätt..

2009-03-27 @ 11:45:39
Postat av: Emma

Jaa, man kanske dyker upp på lördag :P

Se till att bli frisk tills dess då :)

2009-03-27 @ 12:00:26
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0