trött trött trött

jag är väldigt seg och trött. vaknade vid elva i morse.. somnade nästan om sen vid tolv tiden typ. på erftermiddagen kollade jag ock mike på rallybrudar.. :P den va helt okey att se. efter filmen åkte vi hem till mig, har typ inte gjort någonting.. jag la mig i sängen efter att jag hade duschat, för jag frös så mkt och jag slumrar till. mamma ropar och frågar om jag kunde göra sallad till maten, jag svarar tillbaka ja.. men ligger ändå kvar och slummrar till igen, men de va nog bara max fem minuter då. inte bara jag som är trött idag tror jag, för just nu ligger mike och nisse i min säng och sover tror jag. ser väldigt skönt ut iaf :) nisse ligger på mikes rygg. jag börjar bli lite hungrig igen så funderar på om man ska ta lite glass med strössel och chocklad och kolasås.. ska ju se beck sen också :).

igår så var vi hemma hos krille på singstar, det var trevligt och mitt lag vann :) efter så skulle alla andra ut på joar, så de vart så för mig och mike med. va helt okey, men inte så rolig musik. va bara några låtar som va okey att dansa till. va väldigt trött och seg då med så, man har ju haft roligare..

i morgon ska jag till tandläkaren, vill inte det egentligen. men har skjutit up så många gånger nu sedan i höstas, för det har hela tiden kolliderat med skolans schema.. och så tar det så lång tid tills man får en ny tid.. men nu har jag tid i morgon. vill att det ska gå bra. har ju aldrig haft hål i mina tänder förut så vill fortfarande inte ha det.!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0