my life...

nu har jag städat hela huset och de är skönt att de är klart. har till och med diskat ur alla hund och kattkoppar med underlägg.. så nu e de fina och glänser..;P. har fått ont i ryggen nu efter damsugningen. hugger till i vissa lägen mitt i ryggen när jag alltid damsuger där nere.. gillar inte den damsugaren.. :/

jag älskar verkligen en låt. Den är: Kelly Clarksson med my life would suck without you. Jag får världens energikick typ adrenalinkick.. blir överglad och vill bara rocka loss. precis som några av pinks låtar. iaf två stycken. man blir hyper glad och bara vill dansa gärnet..:) så de är min allra favolåt just nu :) tror inte jag kommer tröttna på den låten heller för den delen. hon har sån jävla stark röst och de fattar man när man sjunger med och hennes höga toner och så intensivt i refrängen ojoj :P :)

http://www.youtube.com/watch?v=QBBYWIum5hU
kopier den länken och klistra in på internet för att kolla. funkar inte att göra ett youtube inlägg hit tydligen!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0