åker skidor


 
yeeah ;)

 

  
skidåkning i somme...
det var skiiita kul att åka skidor.. :) ramlade inte alls mycket heller.. kanske 3 eller 4 gånger.. satte mig ner tre gånger med kanske.. gjorde inte illa mig heller direkt.. lite ont av pjäxorna bara.. iaf i tårna.. har ju inte åkt på 6 år.. de är skit länge sen, å det gick bra trots så många år..! kunde ha varit lite mer sol, lite mindre folk för det svämade typ över med människor där.. och sen kunde det ha varit lite mindre av den lösa snön... hade en trevlig och rolig dag iaf. :) oviktigt- viktigt.. oroligt- roligt.. ja bara vi fyra som fattar :) å vi fyra var jag, mike, hannah och evelina:P. på kvällen i lördags vart det melodifestivelen, skulle gå ut på joar, men vart allt för trötta och vi hamnade hemma hos hannah med en hyrfilm :) bra det med:)

idag i skolan har vi gjort en skala uppgift, ni ska få se bilder sen :P så bra :) hehe:P

puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, fast det var ju bara du och

jag som höll oss vakna och såg filmen :)

Haha, kan du inte lägga ut skidfilmen på dig? :D

Den var ju riktigt underhållande ;)

2009-03-16 @ 18:26:05
URL: http://boodin.blogg.se/
Postat av: Anonym

var ligger somme?



vad fick ni göra för nåt? nyyfiikeen

2009-03-16 @ 18:51:40
Postat av: mikey mike mike

vart köper man en sån snygg bräda? :P

2009-03-16 @ 19:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0