västerås..

jag hade typ planerat mi dag så här:
städa på förmiddagen hela huset. ta promenad med ferdinand så han får leka och så, kanske se en film. hämta syrran och sen vara hos hannah på kvällen.

men det vart så här istället:
vaknade vid halv nio, gick ut en snabbis med färdis. in igen och får sms av syster som jag ska hämta hemma hos henne för att skjutsa henne till hennes bil som varit på lagning. så de gjorde jag efter en dusch och frukost. efter de åkte jag erica och mike till västerås. shoppade lite. jag handlade bland annat ett par jeans och leggings och fyra par klackskor :) kan visa i morgon :) därefter åkte vi hem. har lagat mat nu precis och ska byta om och spraya håret lite för att åka till hannah och sjunga singstar :) ska lämna färdis hos petra innan :P

så har min dag sett ut i stort sett.
mike hjälpte mig lite igår med bilderna på bloggen för att ändra utseendet. men inte riktigt som jag vill ännu men typ.. :) vill hitta nåfon fin stil på namnet bara.. sen kan man ju ändra lite vart eftersom då och då, för ombytes skull.

hörs i morgon
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0