11/5 -09

då vart det måndag igen då. har varit i skolan sedan kvart över åtta i morse. tog kvart i fyra bussen hem. på vägen hem pajades åsas cykel, hon fick punka igen på framdäcket, såg inge vidare bra ut inte.

sen jag kom hem så har jag ätit mat och godis :) inte hunnit med så mkt mer ännu. ska försöka göra lite på lektionsplaneringen men den blir nog inte klar idag så får nog fortsätta i morgon..

1 månad sedan astrid föddes :) hon har blivit lite större, mot när hon kom hem från sjukhuset.. väger ju 3 hela kg nu iaf och är en månad :P
i morgon är jag ledig, då hoppas jag på lite fint väder :) puss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Den är på lagning nu får tillbaka den imorron :)

2009-05-12 @ 21:18:54
URL: http://fooorneeer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0