24/5-09 <3

Då vart det söndag, sista dagen innan det blir en ny vecka med skola. Har varit jätte skönt med fyra dagars ledighet från skolan. Har gjort mycket under dagarna. Inte hunnit plugga direkt men får väl la börja med det i veckan om jag ska klara tentan. Dagarna har även gått så fort. I torsdags var jag hemma och fick besök av syskon och ungar.. då var man social med dom och lekte.. samma i fredags ena syrran kom med ungar, de var inte kvar lika länge däremot. Städade även hela huset och hann börja lite på lindö.. Igår så jobbade jag, orkade inte så mycket på kvällen sen, kollade mest på tv. vi firade även 10 månader igår :) <3. Idag har jag fått städat lite till för mamma rev ut allt i deras sängar så jag har dragit i sär sängarna, damsugit mellan och alla madrasser och tokat gavlarna och sånt.. tog lite tid. Mormor har även varit här, så har varit lite social med henne. Jag har även hunnit med två besök in till stan. Först efter maten så åkte jag och mike för att ta en fästingspruta (mike), inte jag. Vii var även till minneslunden för att tända ett ljus för min Älskade morfar som hade fyllt 87 år idag <3, saknar honom otroligt mycket!. Vi var även förbi hem till mike och hämtade lite grejer. efter det åkte vi hem, lagom till fikat. Efter fikat fick jag dra in till stan igen för att köra hem mormor. När jag kommer hem efter det så hann jag inte göra så mycket, ätit och duschat.. så denna dag har inte blivit så mycket pluggande, hade tänkt att det skulle bli mer.

I morgon är det skola som gäller och vi ska göra grupptemat.. hoppas vi blir klara snart så vi kan gå igenom lindö. Är så otroligt trött på den boken, hittar inte en del svar och fattar inte varför vi ska ha de på tentan..Helt onödigt enligt mig.. :) Har bläddrat och bläddrat och läst och läst men ändå så finns inte en del svar.. iaf inte vad jag kan hitta... Tycker det är skit svårt.
Nej nu ska jag inte gnälla mera..hoppas alla andra som har varit ledig i fyra dagar har haft det skönt och roligt. Det har behövts att ha den här ledigheten.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0