5/5 :)

då var det tisdag idag då.. slutade tolv och var hemma vid typ halv två. hade tänkt att jag skulle hinna plugga mer än vad jag har gjort idag.. planerar alltid för mycket. har iaf skickat uppgiften nu som skulle in men inte börjat på uppgiften som ska göras tills på fredag. får börja med den i morgon kanske..slutar tolv då med egentligen men ska sitta kvar i skolan med arbetslaget och göra en läromedelsanalys.. det kommer nog ta en stund, några timmar..


så här såg jag ut i lördags kväll. lite suddig och mörk, men det får duga :)
tyckte om mina lockar rätt mycket då, de gick knappt ens ur höll väldigt bra,
mitt hår brukar inte ha en förmåga att behålla den volym eller lockar
som man får när man gör det utan blir platt och rakt direkt typ..

det regnar så otroligt mycket ute för en liten stund sen, bara vräkte ner. trodde de skulle bli åska men det kanske det blit fortfarande.. vill ha sol i morgon iaf, eller hmm kanske inte i morgon för då är man i skolan inne hela dagen så det kan få bli sol på torsdag då slutar jag tidigt igen :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0