fredag

Igår så var jag hemma hela dagen. Två av mina syskon var här med sina barn och vi kollade på när några kor släpptes ut. De hoppade och skuttade :) Vi lekte även väldigt mycket, kurragöma inne sen vart det burken utomhus, jätte roligt faktiskt.. Väldigt bra gämställen ibland :) På kvällen grillade vi, åt hur mycket som helst. Hann inte så mycket mer igår, skulle städa men det får bli idag, den andra syrran med två barn kommer idag också på eftermiddagen så blir nog inte så mkt gjort idag heller. Men måste iaf städa.. Just ja igår på japansk tv-show haha bra att ANNA åkte ut, tycker inte alls om henne nu!! tycker även synd att dogge måste lämna programmet stackarn :( men en kommer tillbaka såg jag, som jag vill ska vara med och det är bra :)

Det känns inte alls som om det ä'r fredag idag, känns mer som en lördag eller söndag, däremot tyckte jag igår att det kändes som en söndag.. Kommer bli knasigt i veckan för att veta vilken dag det är. I morgon blir det även jobbande för min del i uppsala.

Kommentarer
Postat av: hans

hur många syskon har du?

2009-05-24 @ 16:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0