lekt frisör..

Igår fick jag leka frisör... har nä'mligen klippt mike. skit kul. skulle vara både jag å erica eller mest erica men då vart ju astrid hungrig precis när vi börja, så jag var nästan klar när hon kom tillbaka.. hon finslipade lite. under samma veva så börjar charlie krampa och alla vi rusar, jag håller i astird erica slänger saxen för att springa till charlie jag lämnar astrid till mamma för att jag ska hjälpa erica och sen kommer även mike. vi två ligger över charlie för att han inte ska sprattla för mycket medan erica ger tre sprutor.. han var helt väck och vinglig sen. gick in i dörrar, väggarna och bordet med huvudet före. han märkte inte ens det, stackarn..

tidigare på dagen direkt när jag kom hem från skolan var ju alfons och rasmus där också. jätte länge sen jag såg rasmus, typ över 1,5 månad så han hade blivit jätte lång. han va typ rädd för mig också.. eller lite blygg.. han är så mammig och rädd för att jag ska ta honom :P vill ju bara busa lite :) gårdagen vart det inte så mycket pluggande.. försökte mig på lite på redovisningen som vi har i morgon, ska träna på den idag med. ska även försöka plugga lite till tentan som är om en vecka och då får vi även sommarlov! :) måste även hinna städa. får hoppas på att det blir mer gjort idag.

idag är man med i tidningen också.:S bilden är från förra sommaren när jag var med moa och evelina och spelade golf.. men var mycket mindre bild nu än mot i sommras, då var det en hel sida typ.. :s märks inte så mkt att det är jag heller :P
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0