måndag

idag har man varit i skolan hela dagen! har suttit med grupparbete där vi har ett tema som ska göras på powerpoint. rätt kul, iaf med ljuden, de lilla som vi har hitills :P hehe :) kanske bara våran humor men vi tycker det passar bra :D. hade även en föreläsning den var okey, men kanske inte den mest nödvändigaste att gå på precis... ska även till skolan i morgon då vi ska få tillfälle att göra ljud till presentationen å sånt.. hoppas det går bra!

inte långt kvar nu i skolan.. bara drygt 2,5 vecka kvar. har den stora sluttentan den 4:e juni som är den sista dagen!. är på hela språkdelen, typ över 100 begrepp, 30 frågor om en bok och lektionsplanering/ett case som man inte vet något om.. det ska man lära sig och jag är inte alls motiverad inför det :S får nog veta svaret på tentan som vi hade i april nu på onsdag, verkade så på läraren iaf. hoppas verkligen att jag klarat den, men är inte säker för fem öre. tror jag kan ha kuggat på varför det var viktigt eller exempel som man skulle ge. definitionerna kunde jag men de andra gick de inte direkt att träna på. man vet ju inte vad de ville ha för svar heller så vad som helst kan hända..så mina förväntningar är att jag får göra en omtenta :(

nej nu ska jag kolla igenom min text inför i morgondagen då vi har en redovisning för klassen.. jag ska även läsa högt som jag inte har tränat på, frida har nämligen boken ;) men det är inte så mycket text typ tre rader på varje sida knappt det. och det är fyra sidor tror jag.. frida får läsa mer men hon är ju duktig på det också :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0