måndag

Måndag igen! Har varit i skolan hela dagen, började tidigt. Har haft föreläsning och seminarium på förmiddagen. På eftermiddagen gjorde vi grupparbete om vårat tema som ska redovisas på fredag. Hoppas det går bra. Ska börja träna lite på den i morgon har bara nu sen jag kom hem skrivit rent det jag ska säga då på fredag som stödord, sedan har jag även skrivit rent begreppen vi fick reda på idag på ett papper. Inte hunnit med så  mycket annat. Ätit och varit med astrid. De är fortfarande här.. :)
Ska lägga mig tidigt idag med för börjar tidigt i morgon med.. är så trött nu på kvällarna. All min ork går till skolan eller då när jag jobbar. Har ingen fritid alls! Men hoppas jag får det snart när det blir sommarlov, kommer jobba hela hela sommaren men jobbet kan man släppa efter man har gjort sin dag. Det kan man inte lika mycket med skolan, iaf inte jag. Alltid orolig och stressad!!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0