måndag

just nu sitter jag med en skoluppgift, hagtvet heter den.. har för mycket tecken, inte alls bra. har tagit bort massor över 3000 tecken men fortfarande lite för mycket.. får se hur jag gör i morgon. tänker skicka in den då iaf.. har för överigt bara en lektion i morogn slutat tolv, ska bli skönt :) måste läsa lite då antar jag och fixa den här..

i helgen så har jag jobbat både lördag och söndag.. va själv med marita igår och vi båda är nya, gick rätt bra ändå. men vart lite bökigt på slutet.. var även bort på lördag kvällen, skulle ut med hannah på joar men jag var så trött så vi åkte hem efter ett.. skulle ju upp och jobba också.. men trevligt var det.. hade varit kul och dansat men vet inte hur trött jag hade varit igår då, var lite trött ändå och har varit toktrött idag.. somnade nästan på föreläsningen som vi hade i slutet av dagen.. tror det är läggdags snart för min del också.. ska upp tidigt i morgon med men får sova en timme längre iaf. :) fick träffa astrid igår också. hon var så hungrig där ett tag när hon vaknade så hon snuttade på min tröja så den blev blöt.. typ vid mitt bröst också.. erica var inte där just då så jag försökte lugna ner henne tills erica skulle komma.. :)

tycker det är väldigt härligt med maj månad nu :) <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0