söndag

Hej hopp!
igår var det eurovision songcontest.. Å Jag Tycker Inte Att Norge Skulle Ha Vunnit!!! tycker det fanns mycket bättre låtar än den, men det var kul för dem som är grannlandet... trodde det skulle gå lite bättre för marlena också. inget fel på den låten egentligen, väldigt pampig och häftig enligt min åsikt. :) jag ryser till den en liten stund vid en hög ton.. var förövrigt hemma hos mike igår och kolla på det igår. jag mike och marcus grillade innan, så gott :) sen var jag nykter och alla andra drack, var ju fyllechaffis åt mor och far min som var på middag. jobbade även på dagen i uppsala, lite lugnare än de senaste helgerna när det var så mkt rabatt.

Har även varit upp till mormors gamla lägenhet som är helt förstörd. det finns inget golv kvar, utan de har tagit bort betonggolvet så när man kommer in så går man ner 30 cm när man kommer in genom dörren. det är rör man får gå emellan som sitterfast i golvet.. toastolen står bland annat i vardagsrummet.. skit snyggt.. hehe.. är bara ett ru som klarat sig och det är hennes sovrum, så där står en del möbler resten som är kök, hall, toa, vardagsrum, gästrum, garderoper och skrubbar är helt förstörda och finns inget att gå på typ.. man kan undra när det blir färdigt.. lär ju inte ta ett halvår som de har sagt, tror det blir mer.. :S

nej nu ska ajg hoppa in i duschen iaf :) skola väntar i morgon med grupparbete som ska göras. powerpoint. kan bli lite kul:P
puss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag saknar dej med! Ska nog ta och ringa dej nu, hoppas du ar hemma : )

2009-05-17 @ 19:41:11
URL: http://ejnersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0