svar på tentan!

Idag har vi fått svar på salstentan vi hade den 27:E april. Det gick bra :). Trodde inte att jag skulle bli godkänd, men det blev jag. Fick 16,5 poäng av 18 :D. Så svårt att veta vad de ville ha som svar utöver definitionen på begreppet. Men det räcker iaf så har mitt g nu, fick även g på litteraturseminarium 1 om hagtvet texten, så nu är det bara lektionsplaneringen kvar, som man vill ha reda på och de två grupparbetena. Ena ska redovisas nästa vecka och den andra redovisade vi igår. Sen är det ju även den stora sluttentan. Hur mycket som helst på den!. Hoppas jag kommer klara av den med. Tyucker inte om att göra om salstentor.. å speciellt inte på sommaren när man har ledigt/jobbar..

Ledig i fyra dagar frammåt nu, inte så mycket att som ska vara ledigt, har ändå mycket att göra. Ska bland annat jobba, städa, försöka plugga lite och så dyker det alltid upp något mer.. har säkert glömt nått jag ska göra med..
Ha en bra kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0