tur hit och dit.

har först varit i skolan från kvart över åtta till tolv. gjorde grupparbete först, därefter ett seminarium angående gårdagens föreläsning. efter skolan åkte jag hem, städade på en gång hela huset, och böt om igen för att åka in till stan för att lämna in min mobil därefter gå till apoteket för att fixa lite grejer där å efter det en sväng till västerås för att lämna in datorn. har äntligen fått ärselt ur vagnen för det! både mobil och dator inlämnat.. på en och samma gång.. skulle ta minst två veckor typ.. så får se hur länge jag får vara utan min dator och mobil. har iaf en annan mobil nu så man kan nå mig iaf.. inte världens bästa däremot men.. har även varit till godisgallerian för jag vart så sugen på godis.. men nu är jag hemma. åkte tre hemifrån och kommit hem precis nu typ så nästan tre timmar har det tagit.. är vrålhungrig just nu också. mamma håller på med maten tror jag.. måste försöka plugga lite sen, eller måste för morgondagens skull..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0