Astrid

idag är det astrid och ska snart åka till den gladaste astrid som finns. hon är verkligen jämt glad.. blir bara lite små grinig om hon är övertrött, slår sig eller vrålhungrig.. annars e hon alltid glad och munter.

var ett tag sen man skrev, glömmer bort lite, för det är mkt att göra hela tiden mellan himmel och jord. hade mitt första vfu-besök idag och det klarade jag. vart jätte glad när hon sa mycket positivt. :) nu är det bara ett vfu-besök kvar men det dröjer ett tag. kommer vara lika nervös då som idag. vet inte ens vad jag ska ha för lektion heller då.. men får tänka ut något bra. sen är det ju massa uppgifter också. vet inte alls hur eller vad jag ska göra en. tror inte jag fattar den alls. å sen har man glömt bort från den föreläsningen så får försöka filura lite vad han vill ha. de är den uppgiften jag ser minst fram emot.. :s de andra är inte heller färdiga.. e ju bara tre veckor kvar nu. har gjort fyra och har inte ens gjort hälften ens.. så har lite panik nu men det ska jag inte försöka tänka på nu, för nu vill jag ha lite ledigt och ta det lugnt också. måste ju få leva, kan inte bara jobba ihjäl sig hela tiden med all stress... på tal om det så ska jag jobba i morgon. har inte gjort det på två helger, men hoppas det går bra. har jävligt ont i ryggen bara så vet inte hur det ska gå om jag måste hjälpa till och lyfta eller bära något. kan knappt ta upp min väska från golvet för att det gör så ont när man böjer sig, reser sig, sätter sig och sånt. vissa lägen när man står, går och sitter också.

kryssningen får jag berätta om senare å slänga in någon bild kanske, vem vet :) men kan säga att jag hade kul och mådde skit dagen efter hela ända till kvällen när man kom hem och typ till morgonen då det var praktik igen.. men hade man kul så får man lida lite också :)

i helgen är isac här och hälsar på också. han ska sova här i natt. han bestämde först att han skulle sova med mig i min säng, men nu ska han sova med mike så vi får se hur kvällen slutar sen efter fikabesöket hos astrid.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0