slappsöndag

i morgon gäller det. då börjar nämligen våran vfu (praktik), som kommer vara i hela 7 veckor. kommer säkert gå jätte fort. hoppas på att det blir kul och inte allt för svårt med alla uppgifter som ska göras och att de två besöken kommer gå bra. just nu är jag bara väldigt nervös eller har ångest. kommer inte kunna somna ikväll. ska upp tidigt dagar i veckan i sju veckor, det kommer ta en del på mig. kommer bli väääldigt långa dagar. speciellt när man måste åka till västerås och sedan ta en stadsbuss. mest det som jag är nervös över nu, med allt bytande och komma fram till skolan första dagen och just hitta till personalrummet eller vart jag ska ta vägen. måste senast gå upp halv sex varje dag, iaf om jag sover i stan. annars blir det typ fem. men trodde jag skulle få gå upp tidigare så det får jag ändå vara rätt nöjd med :) nej nu blir det lite mer tv-tittande innan man ska sova. hela den här dagen har varit en sängdag har det känt som. låg i sängen till typ 13:25 aldrig hänt förut. sen åt vi på drottningens vid två till typ tre. sen hem och se en kortfilm och därefter en annan film. efter det till maxi och köpa frukt till praktiken, sen hem å sitta framför tv:n igen i sängen. men det tycker jag att jag har varit värd en riktig slapp dag, har inte hänt på år å dar! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0