24/10-09

igår när man kom hem från skolan vid typ halv sju så var min systerson rasmus här. han skulle sova hos oss. jätte länge sen jag såg han. var mer än två månader och en tvååring hinner förändras rätt mycket på den tiden. eller han fyller två i övermorgon, så har hunnit firat honom också. förövrigt så har den här dagen varit rätt seg och mycket tankar. fyra år sedan min morfar dog idag, så har tänkt väldigt mycket på honom. tentan som vi ska ha på måndag morgon har jag inte hunnit plugga på så mycket idag, tror inte det blir så mycket i morgon heller. men ska försöka lite iaf, är inte alls säker på den och är nervös inför vad som ska komma. hatar tentor! nu ska jag fortsätta att kolla på tv någon film.. glöm inte att vrida tillbaka klockan nu ikväll/natt en timme bakåt. vi tjänar alltså en timmes sömn :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0