dö av skratt

haha har aldrig skrattat så mycket som jag har gjort idag på vägen hem från uppsala till enköping på bussen. var en kvinna som kollade på en film på sin lilla dator med hörlurar och hon skrattade hela tiden verkligen. å i början var det högt också. kunde inte låta bli att skratta, försökte gömma mitt ansikte i halsduken. var ju bättre att hon satt mitt emot mig typ. var så fullt på bussen när vi hoppade på så att jag satt baklänges på bussen där barnvagnarna ska stå. men kul var det. skit svårt att hålla sig för skratt. förövrigt har den här dagen varit flammsig. har skrattat mycket inom våra grupparbeten, tog inte arbetet på så stort allvar idag, vi var för trötta. men det var kul att redovisa uppgifterna sen. men i morgon får det bli hårda tag måste bli klara med diagnosen då för den ska redovisas och lämnas in på fredag. å på måndag är det tentan.. :s kan inget!! just nu tittar jag på mina pojkar i prison break första säsongen. kan verkligen inte sluta titta på det. är ju för bra. har ju sett det förut men det var ju evigheter sen känns det som. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0