fredag=fredagsmys

vet inte om jag ska kalla det fredagsmys riktigt. sitter helt själv hemma i mörkret och är hundvakt. har ätit mat själv, tittat på tv själv, ätit lite gott till tv-tittandet. har just nu lite besök av färdis här uppe, annars har han legat nere i köket hela tiden. så den här fredagsmysen är inte helt på topp. i morgon blir det jobb i uppsala. ska bli lite kul, bra att tänka på något annat än nerverna inför praktiken. lite nervös. har iaf köpt busskort idag i västerås och kollade bara vart jag ska gå på och av bussen. åkte inte stadsbussen till skolan. blev en liten sväng upp på stan också, där jag och mike gick in på väldigt få affärer. men vi köpte sammanlagt 5 tröjor och strumpbygor. 4 tröjor till mig, behövde lite nya långärmade varma tröjor nu till hösten vintern eftersom jag är så kall av mig och jämt fryser. mike fick en tröja, å strumpbyxorna var ju så klart till mig, inte till mike. nu väntar jag på idolresultatet! Calle, Tove, Erik, Reza får absolut inte lämna idol. tycker att eddie och marinett och erika kan få vara kvar ett tag till också, så rabhi får ryka denna gång!men det är bara mina åsikter! puss på er!

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra lördag? / fröken bitterfitta

2009-10-31 @ 17:32:44
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Haha, jag gör mitt bästa, lovar :) Börjar bli lite piggare nu :)

2009-10-31 @ 18:21:10
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0