hoppas på tur

behöver massa tur tills i morgon. vill verkligen inte sitta å göra en tenta kl 8:00 på morgonen. jag måste alltså gå upp 05:00 i morgon bitt för att skriva en tenta! kommer vara hur död som helst när man ska börja skriva den. jag vill verkligen inte ha den här tentan, samtidigt som jag vill att den ska vara över för pallar inte med det här längre, så drygt och jobbigt! har inte alls pluggat så mycket i helgen som jag SKULLE eller borde ha gjort. har varit barnvakt hela helgen känns det som. men har iaf gått igenom mina anteckningar en gång varje dag, så jag hoppas att det kan gå vägen. kan ju inte lära in något nytt nu så hoppas att det räcker och kanske kommer något som man är lite mer säker på en något annat. vill verkligen klara den här tentan men det beror på vilka frågor som kommer. så lycka till för mig och alla andra som ska skriva tenta i morgon tidigt på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0