lördag morgon

sitter just nu å tar det lite lugnt här framför datorn innan jag ska äta frukost för att sedan dra till jobbet och jobba i detta pissväder. ikväll sen kommer syster med familj och ska äta här. så dagen kommer bli fullspäckad idag med! i morgon däremot ska jag ta det lugnt men måste ju fixa alla grejer här hemma, mamma och pappa är utomlands så jag får gå upp tidigt och fixa djuren å det. igår så slutade vi tidigt i skolan, åkte in till stan för att hämta mike hans bil går inte igång. vi åkte till maxi å köpte glass, maränger och nya sorter av marabou chockladkakor :)tänkte att det kan man smaska lite på efter middagen! lagade tacos och gjorde egen guacuamole vet ej hur det stavas.. å den blev jätte god, fattades egentligen en krydda som jag inte hade hemma men det blev en annan å det gick ju bra det med :) riktigt nöjd faktiskt! sen vart det tv tittande. kollade på idol, tycker det var väldigt bra tema! nej nu ska jag göra mig lite i ordning innan jobbet! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0